پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

ایروموبیل3.0 جدیدترین خودروی پرنده ای هست که ساخته شده و تعدادی از تصاویرش رو انتخاب کردم و براتون قرار دادم.

ایروموبیل

****

بقیه تصاویر در «ادامه مطلب»

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۳
فرزاد

در اینجا یک نرم افزار جالب اندرویدی میگذارم که ایده بسیار جالبی داره.

این نرم افزار در واقع همان نرم افزار بیدار باش هست که اکثر ما برای مثلا بیدار شدن از خواب از اون استفاده میکنیم.

اما ایده جالب این نرم افزار چیه؟!

وقتی زنگ بیدار باش گوشی به صدا در می آد، ما که خواب آلود هستیم و نای بلند شدن نداریم، مجبوریم برای خفه کردن صدای گوشی، یک پازل یا یک معمای ریاضی رو حل کنیم! بله درست حدس زدین... با این روش خواب از سر ما خواهد پرید. چون تا وقتی که معما رو به درستی حل نکنیم، صدای آلارم قطع نخواهد شد.

نرم افزار پیچیدگی خاصی نداره و با کمی کلنجار رفتن میتونین اون رو یاد بگیرین. حتی برای نوع معماها هم تنظیمات داره و میشه حتی معماهای سخت و یا متوسط رو برای بیدار شدن انتخاب کرد.

فقط حواستون باشه دو فایل برای نصب در اینجا وجود داره. یکی فایل اصلی هست که خب نصب خواهید کرد و فایل دوم که باید نصب کنین در واقع باعث میشه تمام تنظیمات این نرم افزار رو به طور کامل در اختیار داشته باشین و ناقص نباشه. پس هر دو تا فایل با پسوند Apk نصب کنین.

دانلود

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۲
فرزاد

قاضی حکم را اعلام کرد: اعدام!!

حضار اعتراض می کردند. اما دخترک که سر تا پا پر از ترس و لرز شده بود نمی توانست حرفی بزند و حتی صدای دیگران را هم نمی شنید. دخترک را دستبند به دست بردند. داشت گریه می کرد. نمی خواست که شوهرش را بکشد. اما.. هر شب کابوس می دید. تا اینکه مسئول بند گفت: بیا بیرون... وقتشه...

ترسی که وجود دخترک را گرفته بود پاهایش را قفل کرده بود. جایی رو نمی دید. افکارش پر بود از صداهای مختلف... چشم هایش را باز کرد. دید که روی سکو ایستاده. قاضی: حرفی نداری؟! دخترک حرفی نداشت اما بغضش داشت می ترکید. کلاه سیاهی روی سرش کشیدند تا جایی را نبیند. طناب را انداختند دور گردنش. دیگر همه چی برایش تمام شده بود. امیدی نداشت. توی دلش از خدا کمک می خواست که یک لحظه زیر پایش خالی شد!!!!

دادستان: بیاریدش پایین. جنازه دخترک را پایین آوردند. دکتر در حال بررسی بود که با صدای بلند گفت: آقای دادستان... این دختر زنده ست...! گروهی مسئول رسیدگی شدند. دخترک بیهوش افتاده بود. پس از تحقیقات مشخص شد که طناب را اشتباهی به کلیپس دخترک بسته بودند!! بعععله!! و بدین گونه بود که یک کلیپس جان یک دختر را از مرگ نجات داد...کلید اسرار.

کلیپس ها را مسخره نکنین خنده

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۶
فرزاد

در این مطلب سعی دارم مقایسه ای بین سرویس های وبلاگنویسی "بیان" و سایر سرویس ها از جمله "بلاگفا" داشته باشم.

مهم ترین مزایای بیان:

  • سهولت در انتشار مطالب
  • سرعت بالای بارگزاری پنل مدیریت و همچنین خود وبلاگ ایجاد شده
  • داشتن تنظیمات گسترده برای قسمت های مختلف
  • داشتن تعداد زیادی قالب های پیش فرض برای وبلاگ
  • ایجاد طبقه بندی موضوعی همراه با زیر شاخه
  • احتیاج نداشتن به استفاده از کدهای جاوا اسکریپت
  • داشتن فضای اختصاصی برای بارگزاری فایل ها
  • نداشتن پنجره تبلیغات

اینها فقط بخشی از مزایای این سرویس بیان بود. اما ضعف هایی هم به نظرم میاد از قبیل:

  • نداشتن پنجره مستقل برای کاربران در هنگام درج نظر
  • نداشتن طبقه بندی موضوعی برای وبلاگ ها
  • نداشتن پنجره جداگانه برای درج ادامه مطلب
  • عدم توانایی در پشتیبان گیری از مطالب

ضعف هایی که برای سرویس بیان ذکر کردم در واقع همون نقاط قوت سرویس هایی مثل بلاگفاست.

اما در جمع بندی کلی میشه گفت سرویس بیان بیشتر مدیر وبلاگ رو راضی میکنه و این باعث شد که من برای ایجاد وبلاگ جدیدم دیگه سراغ سرویسی مثل بلاگفا نرم.

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۸
فرزاد

فقط فایل پاورپوینت را دانلود کنید:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۲
فرزاد

اگر قصد دارین گوشی جدید بخرین، از اینکه وارد دنیای گوشی های هوشمند و اندرویدی بشین هیچ ترسی نداشته باشین و مطمئن باشین تجربه های جدیدی رو کسب خواهید کرد و می تونین با این نوع گوشی ها بهتر از گذشته کارهای خودتون رو انجام بدین. البته من شخصا هیچ استفاده ای از شبکه های اجتماعی نخواهم کرد و از این بابت مطمئنم. هرچند گفته میشه این نرم افزارها و به اصطلاح شبکه های اجتماعی استفاده های مفیدی هم داره! اما من که خودم رو هرگز در معرض این استفاده های مفید قرار نمیدم. (مثلا همین چند روز پیش که داشتم در مورد زندگی ثروتمندان مطالعه میکردم، نوشته بود همشون هیچ استفاده از فیسبوک و شبکه های اجتماعی نمیکنند چون که بیشتر تلاششون متمرکز روی پول بدست آوردن هست.)

اما وارد حاشیه نشیم و به بحث اصلی بپردازیم. توصیه میکنم قبلا از خرید گوشی جدید، حتما مدل و برند رو انتخاب کرده باشین و مطابق با نیاز و البته با توجه به بودجه خودتون، گوشی رو انتخاب کنین. در حال حاضر سایت های زیادی هستند که بخوبی این گوشی ها رو نقد میکنند و حتی جالبتر از این، کاربرانی هستند که با این گوشی ها کار کردند و تجربه های خودشون رو در مورد این گوشی ذیل مطالب مربوطه، درج کرده اند. مثلا سایت دیجی کالا یکی از بهترین این سایت هاست. هم نقد داره، هم نظر کاربران و مشخصات کاملی از گوشی ها و ...

من بعد از پنج سال کار کردن با یک گوشی معمولی سامسونگE250 یک گوشی اندرویدی LG خریدم. حدود یک ماه در تکاپو بودم و گوشی های حدود 300هزارتومن رو با دقت بررسی کردم. با بررسی زیاد به این نتیجه رسیدم که این گوشی بهترین گوشی توی این رنج قیمت هستش. با دلایل زیادی میتونم این موضوع رو اثبات کنم که از حوصله این بحث خارج هستش. اول نوع گوشی رو ببینید تا بعد یه کمی توضیح بدم:


در اینکه این گوشی در این رنج قیمت بهترین گوشیه شک نکنین. LG-L40 D160 محصول سال 2014 کره هستش که چین هنوز فرصت نکرده کپی کنه. من از سایت دیجی کالا خریدم و با پست اومد در خونه. اصلا هم ترس بخودم راه ندادم چون همه جوره تحقیق کرده بودم. هرکس رو می بینی دستش یا سامسونگه یا از این هوآوی های بدردنخور... اندروید این گوشی کیت کت (KitKat) هستش. بله درست شنیدین کیــــت کت... بالاترین نسخه اندروید موجود در حال حاضر در دنیا. تقریبا هر نوع تنظیماتی رو که بخواهید این سیستم عامل در اختیار شما قرار میده و واسه خیلی از جزئیات تنظیمات خاص داره. فارسی بودن گوشی برای من شرط مهمی بود که این گوشی داشت و نیاز به نرم افزار فارسی ساز نداره. از سخت افزار براتون بگم که cpu دو هسته ای داره که واقعا برای باز کردن نرم افزارهای این گوشی خیلی خوب جواب میده که من هنوز بعد از چند ماه کار کردن ندیدم هنگ بکنه. دوربینش 3.2 هست که انتظار معجزه نداشته باشین چون با این قیمت بیشتر از این گیرتون نمیاد مگر اینکه از جاهای دیگه گوشی زده باشند. اما به نظر من دوربینش راضی کننده هست. واقعا تجربه کار کردن با این گوشی خیلی جالبه و لذت بخشه و برای من که با اندروید کار نکرده بودم فوق العادست. چون حداقل نسخه سیستم عامل این گوشی از خیلی از گوشی های فوق العاده گرانتر، بالاتره و این باعث تمایز با بقیه شده. اگه کاملا میخواهید بدونین این گوشی چه مشخصاتی داره نقد کامل و جامع رو اینجا ببینید.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۱
فرزاد

به مناسبت ایام محرم چند تصویر قدیمی از بعضی از حرم های اهل بیت (ص) در اینجا میگذارم.


حرم حضرت سیدالشهدا (ص) در کربلا

حرم سید الشهدا

***

حرم حضرت معصومه (س) در قم

حرم حضرت معصومه

***

حرم شاهچراغ در شیراز

شاه چراغ شیراز

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۹
فرزاد

چقدر جالبند واژه های وارونه:

گنج و جنگ، درمان و نامرد، قه قه و هق هق، اما درد همان درد است

آقا جان، حجة ابن الحسن(عج)، دلم آرامش وارونه می خواهد...

"شما را" اللهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۲
فرزاد