پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

پرنده زن ذلیل یا خانواده دوست!؟

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ

 Vogelkop Bowerbird، پرنده‌ی آلاچیق ساز

جنس نر این گونه از پرندگان با جمع آوری شاخ و برگ درختان، اقدام به ساخت آلاچیق یا کلبه‌های کوچکی می‌کند که برای جلب توجه جنس ماده ساخته و آماده می‌شوند. از این رو این پرنده با صبر و حوصله اقدام به تزئین و دکوراسیون خانه‌ی نوساز خود می‌کند. فضای داخلی این آلاچیق‌ها معمولاً با گل‌های رنگارنگ، سوسک، انواع میوه‌ها و خلاصه هر آن چه که جلب توجه کند، آراسته و مزین می‌شوند. نکته‌ی جالب آنکه معمولاً جنس ماده‌ جوجه‌های خود را در این آلاچیق‌ها بزرگ نمی‌کنند.

***

***

***

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹
فرزاد

نظرات  (۶)

محبت که گناه نیست، هست؟
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۴ خرید خانه در استانبول

خیلی خوب و عالی بود

والا از نظر دوست من که جدیدن کلاغ یک حیوون وحشی ثبت شده

دیگه پرنده رو نمدونم !!!

میپرسم ازش ، میگم بهتون !!!

واقعا جالب کیف کردم هم از این مطلب و هم از کل وب
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۱ یک خبرنگار ...
خیلی جالب بود ...
عجب دنیایی دارند این پرنده ها ... :)

+ تزئین فضای داخلی آلاچیق با سوسک هم خیلیییییی جالب توجه بود !! ... :|
پسرای جوون جامعۀ ما یه کم از این پرنده یاد بگیرن.بیکار نشسته ن دست رو دست گذاشته ن آهنگای 2afm گوش میکنن، اونوقت میگن من زن میخوام!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">