پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

طرز فکرها (راز ممنوعیت آدامس)

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

دیروز داشتم از تلویزیون یه مقدار از فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند رو تماشا میکردم که چیزی نظرم رو جلب کرد.

به پیراهن تیم فوتبال بایرن مونیخ نگاه کنین:

پیراهن بایرن مونیخ

چی ازش متوجه میشین؟

-------------------------------------------------------------

اگه خوب دقت کنین می بینید که نام باشگاه رو بالا درج کردند و نام بازیکن رو در پایین گذاشتند.

این موضوع قطعا اتفاقی نیست.

در خیلی از باشگاه ها برعکسه و نام بازیکن رو بالا درج میکنند.

به نظر من این فلسفه باشگاه بایرن مونیخ هست که اعتقاد داره باشگاه بالاتر از هر چیز دیگه ای هست و هیچکس نامش بزرگتر و بالاتر از نام باشگاه بایرن مونیخ نیست.

این موضوع رو بایرن مونیخ در عمل هم همیشه نشون داده و هیچوقت در این باشگاه، منافع رو فدای نام ها نکردند. حالا مقایسه کوچیکی انجام بدین و ببینین در فوتبال ما چی میگذره! یه عده باشگاه پرسپولیس رو به تباهی کشوندن و کلا ماها فقط سر کار هستیم و هیچ لذتی هم نمی بریم.

----------------------------------------------------------------

حرف من اصلا در مورد فوتبال نیست بلکه در مورد طرز فکر هست. واسه اینکه ثابت کنم منظور من در مورد طرز فکرها هستش توصیه میکنم این لینک رو هم با دقت ببینین:

[راز ممنوعیت آدامس!]

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶

نظرات  (۴)

فقط میشه نتیجه گرفت که انتخاب بازیکن باید بر اساس استعداد و سخت کوشی اون باشه! و نه چیزای دیگه!
سلام!
آفرین بر دقت نظر شما!
گاه و بی‌گاه از مطالب مفید وب شما مستفیض می‌شم.
امیدوارم فعالیت این وب محدود به همین ترم نباشه؛ طوری که با ارتباط مستمر با استاد بهامین، بتونیم همچنان با مطالب مفید و کارآمدی که با توصیه‌ی ایشون، و با تلاش شما اینجا ارائه می‌شه، آشنا بشیم.
برای مثال در یکی از جلسات ایشون اشاره‌ای به «هرم سلسله نیازهای انسانی هِنری مازلو» داشتند.
چه قدر خوب می‌شد اگر یه پست هم به این مطلب اختصاص داده می‌شد.
پیروز و پایدار، سربلند و شادمان باشید!
پاسخ:
سلام. این وبلاگ کار آفرینی نیستااا اشتباه اومدی خخخ
این گاه و بی گاه رو درست متوجه نشدم من :-)
شما گاه و بی گاه به اینجا سر میزنی یا من گاه و بی گاه چیزای خوبم میگذارم هان؟؟ خخخ اینا باهم فرق داره هاااا نکنه تیکه بود!
شما هم موفق باشی
یه سوال؟ اون علامت که توی عنوان وبلاگتون توی مرورگر نشون داده میشه، یه علامت پنجره گذاشتین، اسمش نمیدونم چیه! چطوری تنظیم کردین؟
پاسخ:
سلام. اون اسمش لوگو هستش. یه عکس 16*16 پیکسل هست که نماد سایت هستش و خب خیلی از وبسایت ها دارند و در واقع یه نماد هست برای سایت یا شرکت یا ...
اما خب وبلاگ ها خیلی کم ازش استفاده میکنند.
برای اینکه شما هم داشته باشین باید:
1. اول طرحش رو توی ذهنتون ترسیم کنین. مثلا من چون اسم وبلاگم "پنجره مجازی" هستش برای خودم یه پنجره سیاه رنگ که پایینش یه پایه شبیه به مانیتور داره، رو طراحی کردم. مثلا آیکون گوگل یه علامت g هستش که کنار آدرسش همیشه پیداش میشه.
2. حالا چطوری این عکس فسقلی رو بسازیم؟! فتوشاپ یا هر نرم افزار طراحی عکس که میتونه این عکس 16*16 رو براتون ایجاد کنه. راحتر از فتوشاپ هم هست که این سایته:
http://www.favicon.cc/?
توی این سایت راحت میتونین آیکون خودتون رو با ابزارهایی که داره طراحی کنین. آخرش توی سیستمتون ذخیره اش کنین. حتی پیش نمایش هم داره و خیلی کار رو راحت کرده.
3. بعد از طراحی این عکس فسقلی یا همون آیکون، شما باید مثل عکسهایی که وبلاگنویس ها آپلود میکنند تا در پست هاشون به نمایش دربیاد، این آیکون رو آپلود کنین و آدرسش رو نگه دارین تا در مرحله بعد استفاده کنین. من این فضای آپلود رو پیشنهاد میدم که فرمت آیکون یعنی: .ico رو پشتیبانی میکنه. چون آیکون شما دیگه JPEG نیست:
http://www.axgig.com
5. بعد از آپلود، آدرس عکس رو در این کد قرار بدین:
<link href="http://www.axgig.com/images/52545853712374303344.ico" rel="shortcut icon">
دقت کنین که مثلا آدرس آیکون من بعد از آپلود این بوده:
http://www.axgig.com/images/52545853712374303344.ico
یعنی مال شما هم باید شبیه این باشه تا در کد اچ تی ام ال بالا قرار بدین. بهتره این کارهارو در یک فایل نوت پد انجام بدین و در آخر بزارین در قالب وبلاگ.
6. دیگه کار تموم شده. حالا فقط باید این کد آماده شده رو در قالب وبلاگتون قرار بدین.
جای این کد هم بهتره خط دوم قالب باشه. یعنی شما خط اولتون احتمالا اینو نوشته:
<!DOCTYPE html><html><head>
آخر خط یه اینتر بزنین تا خط جدید ساخته بشه. بعدش کد آماده شده رو کپی کنین. بعد ذخیره قالب و تمام.
این کامنت رو حذف نکنین تا بتونین شما هم آیکون بسازین. چون اینطوری من خستگیم برای این کامنت در میره :-)

سلام. من فکر میکردم لوگو به اون تصویر میگن که گوشه وبلاگ میذارن. همون که من گذاشتم لوگاریتم نوشته!

به هر حال ممنون. بابت توضیح کامل. سر فرصت باید برم ببینم می تونم یه لوگو بذارم یانه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">