پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

طنز: مکر زنان

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

مردی در کنار چاه زنی زیبا دید، از او پرسید: مکر زنان چیست؟

زن داد و فریاد کرده و مردم را فراخواند، مرد که بسیار وحشت کرده بود پرسید: چرا چنین می‌کنی؟

من که قصد اذیت کردن شما را نداشتم، دیدم خانم محترم و زیباروی هستی خواستم از شما سوالی بپرسم.

در این هنگام زن سطل آبی از چاه بیرون کشید و آن را بر سر خود ریخت، مرد باتعجب پرسید: چرا چنین کردی؟

زن خطاب به مردم که برای کمک آمده بودند گفت: ای مردم من در چاه افتاده بودم و این مرد جان مرا نجات داد، مردم از آن مرد تشکر کرده و متفرق شدند.

دراین هنگام زن خطاب به مرد گفت: این است مکر زنان، اگر اذیتشان کنی تورا می‌کشند و اگر احترامشان کنی خوشبختت می‌کنند.

شیطان که با فرزندش نظاره گر ماجرا بود در حالی که سیگارش را می‌تکاند به فرزندش گفت: خره، یاد بگیر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۱
فرزاد

نظرات  (۳)

شیطون میاد پیش ما درس می گیره! بچه ش هم می فرسته! :-)
اخ جووووووووووون بالاخره پیداتون کردم...
یه دوست قدیمی
جالب بود.بعنی زن شیطان را هم درس می ده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">