پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

چیزهای اضافه و بیخودی

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

دیدین وقتی نرم افزاری رو از یک سری سایت ها دانلود میکنیم به صورت زیپ شده هست؟

خب این زیپ بودنش مشکلی نیست. فقط هرچی فکر میکنم متوجه نمیشم چرا این سایتهایی که لطف میکنن نرم افزار رو برای ما قرار میدن، برای فایل های زیپ شده رمز قرار میدن!!

و خنده دار تر این هست که رمزش رو همونجا زیر لینک دانلود میگذارند!!!

واقعا چرا؟؟ هرچی فکر میکنم علتش رو سر در نمیارم :|

--------------------------------------------------------

یک کارشناس IT کامنت نوشته که: برای آلوده نشدن به ویروس هست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
فرزاد

نظرات  (۴)

اینم دقیقا یکی از سوالات ذهن من بود که همین چندوقت پیش برای n امین بار یه فایلی رو دانلود میکردم زیپ که بود رمز هم داشت رمزشم زیرش بود که تالان هر رمزی که دیدم آدرس وبسایته بوده 
پاسخ:
آره خیلی مسخره ست
برا اینکه آدرس وبسایتشون تو ذهنت ثبت بشه و بازم بری سایتشون+
یه جور هویت سازی که مثلا این فایل از فلان سایت دانلود شده نه از سایتای دیگه!
پاسخ:
آخه کلی فایل اضافه کنار فایل ست آپ هم میگذارند که کلی هویت سازی میکنه
شما خیلی رایانه بلدین؟ من کارت صوتی ویندوز هفتم نصب نیست.یادم رفته چطوری نصبش میکنن! میشه راهنمایی کنید؟ ممنون
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۱ مصطفی سبیلو
یکی از دلیلاش اینه
فایل های فشرده که با کلمه عبور محافظت میشن، آلوده به ویروس نمیشن
پاسخ:
جالب بود. ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">