پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

شیعه و سنی

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

این عکس رو مسعود ده نمکی در اینستاگرام خودش گذاشته. همون کسی که همیشه منتقدای زیادی داره ولی فیلم هاش میلیاردی فروش میکنه.

شیعه و سنی

نکته جالب که این پست رو گذاشتم در واقع کامنت های ضد و نقیضی هست که ذیل این عکس گذاشته شده. خودتون ببینین: [کلیک کنین]

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۷
فرزاد

نظرات  (۴)

میلاد رسول وسعت، رسول وحدت و .... مبارک
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۶ مهدی رمضانی
احسنت
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۷ یک خبرنگار ...
سلام ،
عکس رو قبلا دیده بودم اما جالب بود لینکی که گذاشتی ...

معلومه که با شخصِ ده نمکی مشکل دارند نه عکسی که گذاشته ...
متأسفانه عده ای فقط به دنبالِ " من قال " هستند ... !!

ده نمکی این عکس رو از روی یک برنامه تلویزیونی کپی کرده
کاری که دائما" انجام میده و همش میخاد بگه من کارم بدون کپی هست
پاسخ:
من خود عکس رو دیدم و کاری به کپی کردن ده نمکی ندارم. چون مثل شما اصلش رو از تلویزیون ندیدم. و اینکه من بیشتر منظورم کامنت های ذیل عکس بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">