پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

نعمت های خداوند

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ

امروز که داشتم از بی حوصلگی کانال های تلویزیون رو عوض می کردم، چند لحظه ای روی شبکه بازار توقف کردم. هه هه جاتون خالی یه آقایی داشت قیمت های آجیل و ... رو توضیح می داد.

همون لحظه پیش خودم گفتم مگه نه این که میگن:

خوان نعمت های خداوند گسترده هست تا آدمیزاد بر حسب نیازش بتونه استفاده کنه...

ولی آقایان و بانوان!! یک سری آدم خوش انصاف وقتی مغز بادام رو بیشتر از 40هزار تومان قیمت میزنن ما از کجا بیاریم که بخریم؟! باورکنین میشه یه کارهایی کرد که قیمتش حتی کمتر از نصف بشه. هیچی توی این دنیا نشد نداره...خودمون به دست خودمون نعمت های خدا رو از هم دیگه دریغ میکنیم :-(

نعمت های خداوند

اشکالی نداره. ما که همیشه شکر خدا رو به جا میاریم.

خدایا شکرت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
فرزاد

نظرات  (۲)

قطعاً میشه!
همه هم میتونن همکاری کنن!
پاسخ:
این داستان علامت تعجب چی هست؟ اپیدمی شده انگار
جدیدا خیلی ها آخر 90درصد جمله هاشون علامت تعجب میگذارند!
۰۲ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۱ std testing near me
با درود! این اولین بازدید من به وبلاگ شماست!
ما مجموعه ای از داوطلبان هستیم و شروع یک ابتکار جدید در یک
جامعه در همان طاقچه. وبلاگ شما به ما ارائه شده است
اطلاعات مفید برای کار بر روی تو کار شگفت انگیزی انجام دادی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">