پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

دیالوگ های ماندگار باب اسفنجی و پاتریک

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ب.ظ

پاتریک: یه هواپیما از جنس طلا میخریم
باب اسفنجی: هواپیما از جنس طلا نمیتونه پرواز کنه
پاتریک: ما دیگه پولداریم قوانین فیزیک رو ما تاثیر نداره

-------------------------------------------------------------------------------

ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﻰ: ﺩﺭ ﭼﻪ ﺭﻭﺯﻯ ﻫﺴﺘﻴﻢ؟
ﭘﺎﺗﺮﻳﻚ: ﺍﻣﺮﻭﺯ
ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ: ﺍﻭﻩ… ﺭﻭﺯ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ ﺍﻡ!

-------------------------------------------------------------------------------

باب اسفنجی: هیشکی به دوست زشتی مث من احتیاج نداره...!!
پاتریک: چرا... چون نسبت به قیافه خودشون احساس بهتری پیدا می کنن!!!

-------------------------------------------------------------------------------

باب اسفنجی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۲
فرزاد

باب اسفنجی

نظرات  (۸)

چه بامزه D:
هه...
چه باوفا
لطفا بیشتر بگذارید
عاشق دوتاشونم
عالییی
۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۵ real psychic readings
سلام! من در حال کار در حال مرور وبلاگ خود از آیفون جدیدم هستم!
فقط می خواستم بگویم من دوست دارم از طریق وبلاگ خود خواندن و نگاه کنم
به تمام پست های شما به جلو بروید نگه داشتن کار فوق العاده!

دیالوگ اولی برای انیمیشن ماداگاسکار سه لطفا اصلاح کنید

پاسخ:
فکر نکنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">