پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

شلم شوربا

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ

چند روز پشت سر هم توی اخبار مختلف اعلام می کنند که قراره تعرفه اینترنت تلفن همراه کم بشه و به نیم ریال برسه. امروز که مثلا نیم ریال شده کم کم مشخص میشه زیادم به نفع ما مشترکین نشده. اولا که نیم ریال واسه سیم کارت های دائمی هستش و برای اعتباری ها 0.75 ریال است! (ولی مدام توی رسانه ها 0.5 گفته میشه، اینم شگرد رسانه ای و تبلیغاتی هستش دیگه) و البته ایرانسل گرامی پیش قدم شده و نرخ طرح های خودش رو افزایش داده و عملا برای جبران پیش قدم شده. پس زیادم نمیشه به چیزی توی این مملکت دل خوش کرد و کلا به ما موقع انتخابات احتیاج پیدا میکنند. همراه اولم که کلا قربونش برم فقط آنتن میده و از اولم قرار نبود چیز دیگه ای بده.

من که توی موبایلم از نت استفاده نمیکنم (فقط وای فای دانشگاه) پس اصن به من چه... هرکاری دوس دارند بکنن.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۲
فرزاد

نظرات  (۶)

سلام
مرسی بهم سر زدی
ونظر گذاشتی

وب خوبی داری
سلام فرزاد عزیز به وبلاگت اومدم دست مریزاد وب خوبی داری خوشم اومد
پاسخ:
ممنونم از حضورت. وبلاگتون رو لینک کردم.

بابا همه ش کشکه!

امروز اسش اومد ولی خب کوووو؟؟؟هااا کو!

اصن چرا واسه خط های دائمی رایگانش نمیکنن؟! من نت رایگان میخوام!

دوست عزیز ای به چشم  حتما شما رو با افتخار لینک می کنم
دوست من دنیا دار مکافات است
یکی سریع تر دامنش رو می گیره
می گه پس چرا من؟
دیگری دیر تر سراغش می گیره
می گه دیدی همه چیز دروغه .
درود دوست عزیز.
ممنون که برام پیغام گذاشتید از طریق چیمیلم.
وبلاگتونو دیدم. عالیه. 
نکات خوبی رو از وبلاگتون به دست آوردم.
خوش حال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.موفق وپیروز باشید.
۰۷ دی ۹۳ ، ۲۳:۱۳ محمدجواداصغری
با سلام
از وبلاگتان دیدن کردم و انشاء الله موفق باشید.
اگر مایل بودید به وبلاگ جامع ولایت یاوران هم سری بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">