پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

نرم افزار تغییر صدای اندروید

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ب.ظ

از وقتی برای اولین بار فیلم ترانسفورمر رو دیدم همیشه دوست داشتم که با صدای شبیه به اون شخصیت ها(مگاترون، آپتیموس پرایم و ...) حرف بزنم.

{خب مگه چیه!؟}

سالها گذشته و الان یه نرم افزار اندرویدی پیدا کردم که این کارو تا حد قابل قبول انجام میده و میتونه صدای شمارو ضبط کنه و با افکت های جالب و بامزه ای پخش کنه. واسه اینکه بچه هارو سرگرم کنین یا حتی خودتون(!) سرگرم بشین خیلی جالبه. در کل به امتحانش می ارزه. این طور که پیداست هر ایده ای که باشه به طریقی میشه با برنامه نویسی اندروید بوجود آوردش.

نرم افزارش خیلی ساده ست و فقط اول با دکمه های انتهایی اون صداتون رو ضبط کنین و بعد گزینه ها دیگه رو که امتحان کنین تغییر رو در صدا خواهید دید.

فایل زیر بصورت زیپ شده هست و بعد از دانلود از حالت زیپ خارج کنین و سپس فایل رو به دستگاه اندرویدی خودتون منتقل کنین.

نکته: یکی از مخاطبان گفته که توی سیستمشون هنگام دانلود این فایل آنتی ویروس ارور میده. من خودم لینک رو جداگانه دانلود کردم اما مانند یه فایل زیپ معمولی دانلود شد و آنتی ویروس خودم که همیشه آپدیت شده هست مشکلی نشون نداد. هرکسی از بقیه دوستان اگه توی سیستمش این مشکل رو مشاهده کرد بهم بگه تا این پست رو از صفحه اول بردارم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۷

نظرات  (۲)

سلام چرا موقع دانلود کامل دانلود نمیشه؟
پاسخ:
من همیشه پست هام رو بعد از انتشار تست میکنم. مشکلی ندیدم.

با ویندوز دیگه‌م امتحان کردم درست شد.ایراد از اون ویندوزم بود.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">