پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

هیولایی معجزه گر

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

اگه سهراب سپهری منو ببخشه باید بگم:

من نمی دانم

که چرا می گویند اسب حیوان نجیبی است

بلکه زالوست که نجیب و مظلوم است

کبوتر زیباست

و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست

گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد

و زالویی کوچک چه کم از دست طبیبی دارد

چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

------------------------------------------------------------------------

پی نوشت: زالو زندگی می بخشد و خود می میرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲

نظرات  (۲)

بیچاره زالو کجاش هیولاس...مثلا من وکیل زالو ام D:
ولی دلم برای زالو می‌سوزه!گناه داره! تمام تلاششو میکنه! ولی بعضی آدما از دیدن چهره ش هم میترسن! ولی من دوسش دارم....سلامتی میبخشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">