پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

افسوس و صد افسوس برای صدا و سیما

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ

خیلی دوست دارم درباره این صدا و سیما یه چیزی بنویسم...ولی بازم پیش خودم میگم حرف زدن درباره اش هیچ فایده ای نداره و صدای ما که به گوش کسی نمیرسه.

چند روزی هست که یه سریال کره ای به اسم "افسانه خورشید و ماه" از شبکه سه پخش میشه که واقعا.....

اصن ولش کن هیچی نگیم بهتره. اونوقت میگن چرا مردم ما دیگه تلویزیون رو نگاه نمیکنن و سراغ ماهواره میرن. خب جوابش در محتوای برنامه های صدا و سیماست. مدیر جدید هم بیاد هیچ فایده نداره و حتی بدتر از قبل هم شده. این سریال "افسانه خورشید و ماه" حتی ارزش دیدن به عنوان سرگرمی رو هم نداره. اصن من نمیدونم بعضی از این مدیرها اون دنیا چطوری جواب خدارو بدن که اینطوری وقت مردم رو تلف میکنن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶
فرزاد

نظرات  (۳)

موافقم!
فقط رادیو فرهنگ اونم جمعه ها!
کلاً بیخیال تلویزیون!
من تلویزیون رو نمی بینم
گذرا رد شدم دیدم این سریال در حال پخش هست ولی ندیدم
مشکل چیه؟ میشه برای منم بگید کنجکاو شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">