پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

سوتی امشب تلویزیون

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ق.ظ

دو ساعت پیش داشتم شبکه آموزش رو نگاه میکردم. یهو شروع کرد به سرود شاد پخش کردن(چون بالاخره شب عید هست).

حالا فکر کنین این آهنگ شاد چی بود؟! آهنگ پرواز از گروه آرین...همون که میخونه: دو کبوتر وقتی که دل به هم می بازند......

باور کنین راست میگم...خیلی باحال بود آخه داشت تصاویر پرندگان و از این چیزا هم نشون میداد...مارو میگی صداشو زیاد هم کردیم که تا ته گوش کنیم..خخخخخ

پیش خودم گفتم لابد بخاطر مراسم های ازدواج این آهنگه گذاشته...

همچین که داشتم این فکرهارو می کردم یهو پخش کلیپ رو متوقف کردند!!! اونم نصفه کاره...

خلاصه امشب آنتن از دستشون در رفته بود خداییش خیلی مسخره و خنده دار بود. بعدشم که قطع کرد فوری یه آهنگ به مناسبت هفته وحدت پخش کردند...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۹
فرزاد

نظرات  (۱)

خخخخ :) چه خنده دار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">