پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

نوستالژی بچه های آسمان و قصه های مجید

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

اگه فیلم این دو تا خاطره ی بچگیمون رو تلویزیون نشون بده، من یکی که حتما پایه دیدنش هستم.

بچه های آسمان

***

قصه های مجید


فداکاری های بچه های آسمان و بخصوص سکانس آخر این فیلم یعنی همون جایی که ماهی ها به پاهای قهرمان فیلم بوسه میزنند رو نمیشه فراموش کرد.

شعرهای فی البداهه مجید که دیگه اصن نگــوو، همیشه هم که درحال خرابکاری بود.

سادگی این دو تا فیلم واقعا عالی بود. صحنه هایی بود از جنس مردم همان زمان.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۸
فرزاد

نوستالژی

نظرات  (۲)

۱۸ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۴ میلاد ترابی
سلام
خداقوت
وبلاگتون به همراه مطالبش خیلی عالی و ارزشی است
منم جدیدا یه وبلاگی زدم
با عنوان "لحظه نماز ، لحظه وصال"
خوشحال میشم سر بزنید
و نظرتون رو بگید.
من عاشق "قصه های مجید" بودم.مخصوصا خود مجید و شیطنت هاش..مخصوصا اونوقتی که مادر بزرگش گفته بود بره اندازه پیراهن معلمشو بگیره چه کارایی که نمیکرد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">