پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

پنجره مجازی من

دلــنوشته های مــن از همه نـــوع موضـــوع

آخرین نظرات

Hangouts مسنجر دیده نشده

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ

اگه یکی از من بپرسه که با کدوم نرم افزار مسنجر اندرویدی مثل وایبر، لاین، واتس آپ و ... راحت هستم، من بهش جواب میدم: از هیچکدوم خوشم نمیاد. وایبر و لاین رو یه بار نصب کردم و یخورده بالا پایین کردم، اما اصلا خوشم نیومد. شاید این قضیه سلیقه ای باشه اما به هر حال من که از هیچکدوم خوشم نمیاد و با کمال افتخار کاربر هیچکدوم نیستم.

من فقط اینستاگرام دارم که بخاطر ویژگی های مخصوص خودش خوشم میاد.

اما به نظرم Hangouts که مال گوگل هست از همه اون نرم افزار هایی که گفتم بهتره. خیلی ویژگی های جالب و خوبی داره و استفاده ازش اصلا پیچیده نیست. فقط یه آیدی جیمیل لازم داره تا بشه ازش استفاده کرد. توی ویندوز هم به راحتی میشه ازش استفاده کرد. کلا خیلی باهاش حال میکنم.

من فکر میکنم وایبر و واتس آپ فقط یه کم دهن پر کن شده وگرنه این Hangouts حتی بهتر هم هست و ابزارهای اونهارو هم داره. منتها اصلا هیچکس تو ایران بهش توجه نکرده و یه گوشه ای داره خاک میخوره. البته همون بهتر که مردم بهش هجوم نیارن چون اونوقت در خطر فیلتر شدن قرار میگیره.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵
فرزاد

hangouts

نظرات  (۱)

سلام،وبلاگ زیبایی دارید، خوشحال میشم به منم سربزنی
متظر حضور گرمتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">